Kuvagalleria

Jahtiseurue -silloin ennen. Kuvassa vasemmalta lukien Reino Karttunen, Esko Koivisto (elää), Jaakko Karttunen, Toivo Sutinen, Kyösti Korhonen (elää), Onni Kuusela, Toimi Karttunen ja Kalle Suomalainen. Kuvan henkilöt ovat seuran perustajajäseniä lukuunottamatta Kyösti Korhosta. Perustajajäsenistä kuvasta puuttuu Kalle Karttunen. Mainittakoon, että mm. Kyösti Korhonen on liittynyt seuraan perustavan kokouksen jälkeen.
Kuvassa Esko Koivisto, Kyösti Korhonen; Jaakko Karttunen, Väinö Mertanen, Reino Karttunen ja Toimi Karttunen.
Tässä kaadon jälkeisissä iloisissa tunnelmissa. Kuvassa vasemmalla tunnistamaton, Esko Koivisto, Jaakko Karttunen, Kalle Suomalainen, Onni Kuusela, Kyösti Korhonen, Toimi Karttunen ja August Koivisto
Siellä oli jo mukana Juakon Masakin, tosin kädet taskussa vielä oppipoikana.
Tuolta se tuli. Jeppe haukkui, ja ettekä ampuneet.
Legendaarinen parivaljakko - Jeppe ja Toimi
Suunnittelua ennen paloittelua Jaakko Karttusen puimaliiterissä -tasapuolista jakoa tekemässä 20.10.1961 Kyösti Korhonen, Onni Kuusela?, Kalle Suomalainen, Reino Karttunen, Esko Koivisto, Toivo Sutinen, Jaakko ja Toimi Karttunen.
Kato, Kato - Tuosta se on mennyt.
Kuva: Tuula Räty
Joutsenperhe V-lammin rannalla.
Kuva: Tuula Räty
Hirvenhaukku Ropposen kuusikossa syyskuussa 2013